راستش می خواستم بپرسم آیا زیر چادر شما برای ما هم جایی هست بانو؟

بسم الله الرحمن الرحیم

برنامه سال سوم باشگاه نور‎

fatemehامروز روز نزول سوره هل اتی است بانو
پس از سه روز روزه و بخشش کریمانه، خدای آسمانها زبان به تعریف از شما گشوده که “یطعمون الطعام علی حبه مسکینا و یتیما و اسیرا”
ما گرسنه‌ایم.. خسته‌ایم سر هزار سفره نشسته‌ایم هزار حرف و سخن شنیده‌ایم هزار کتاب خوانده‌ایم و شبیه گرسنگانی هستیم که به جای غذا عکس و مجسمه گچی غذا به خوردشان داده‌اند.. ضعف کرده‌ایم.. قلبمان دارد تابه تا می‌زند.. مسکین و یتیم و اسیریم.. کاش به داد ما هم برسید بانو..
پشت در خانه شما به انتظار ایستاده‌ایم تا فهم و انس با قرآن نصیبمان کنید و دل روشن و دید روشن و یقین و اخلاص و نیت روشن و عمل روشن و حکمت روشن و دوست داشتن‌های روشن و دیدارهای روشن و شادی‌های روشن..
بازهم بگویم؟ یا شما که از همه مادرترید خوب می‌دانید چگونه روشنم کنید
بانو حرف آخر دلم را بگویم؟ راستش این همه بهانه روشن آوردم آسمان و ریسمان بافتم بپرسم آیا زیر چادر شما برای ما هم جایی هست بانو؟

اعضای بسیار محترم و دوست داشتنی باشگاه نور
هر بچه‌ی آدم سالمی در پایان دو سالگی می‌تواند به راحتی بایستد، بدود، وقتی می‌افتد، دومرتبه بلند می‌شود و شروع به دویدن می‌کند
اگر به کودک در سن دو سالگی عکس‌های افراد آشنا نشان داده شود می‌تواند تشخیص دهد. کودک در این سن قادر است صفحات کتاب را ورق بزند و نکات جزئی عکس‌های کتاب را تشخیص دهد. کودک در سن دو سالگی به گوش کردن به گفتگوی پدر و مادر و دیگران علاقمند است و در حالی‌که بازی می‌کند با خود صحبت می‌نماید. او در این سن حداقل 50 کلمه می‌گوید (البته محفوظات او بیشتر از این تعداد است) و جمله‌ی کوتاهی را می‌تواند بگوید و فرمان‌های ساده را می‌تواند اجرا کند..
بچه‌ها برنامه سال سوم:
1- کار جدی تدبر روی “ان الله لا یحب..”های قرآن به ترتیبی که اعلام می‌شود با احیای قرارهای صبحانه.
اولین قرار:  “إِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ

1- الْمُعْتَدِينَ 2- الْفَسَادَ/ الْمُفْسِدِينَ 3-كَفَّارٍ‌ أَثِيمٍ /الْكَافِرِ‌ينَ 4-الظَّالِمِينَ 5-خَوَّانًا أَثِيمًا /الْخَائِنِينَ 6-الْمُسْرِ‌فِينَ 7-الْمُسْتَكْبِرِ‌ينَ 8-الْفَرِ‌حِينَ 9-مُخْتَالٍ فَخُورٍ‌ 10- الْجَهْرَ‌ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ

2- حفظ سوره یونس
3- شرکت در مسابقه‌های مطالعه موردی شخصیت‌هایی که خدا دوست دارد و ندارد
اولین مسابقه موسی
4- گزارش‌های دقیق ماهانه از سوالاتی که از مطالعه آیات در هر ماه برایتان به وجود آمده و آثار اخلاقی عملی آیات در هر ماه.
ببینم چکار می‌کنیدااااا

فهرست مطالب